BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Playstation Network geschorst

Bijdrage door gebruiker
09-03-2016
1 reactie
Ik heb een klacht over Playstation. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen, want zelf heb ik er nog weinig succes in. In de week van 8 februari zat ik in het buitenland toen ik een mail kreeg dat er geld van mijn rekening was afgeschreven vanuit Playstation. Omdat ik niet wist waarvoor, heb ik het geld gestorneerd. Hierdoor werd mijn account geschorst waardoor ik niet meer online kon gaan. Later kwam ik erachter dat dit geld betaald moest worden omdat een gratis account werd omgezet in een betaald account. Dit was dus mijn eigen fout die ik meteen wilde oplossen. Ik heb met Playstation gebeld en ze vertelden mij dat ik een voucher moest kopen en deze naar hun moest mailen. Dit heb ik gedaan en na enig mailcontact (ze hadden blijkbaar problemen om mijn bijlage te openen en ze reageerden maar 1 keer per dag, waardoor ik de bijlage 3 maal heb moeten opsturen) kreeg ik te horen dat de voucher was goedgekeurd en dat het zou worden doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Dit zou nog ongeveer 5 dagen duren. Echter is het nu al 20 dagen geleden sinds ik dit te horen heb gekregen. Ik heb nog 3keer gebeld en ze zeggen me telkens dat ik moet blijven bellen om ze te herinneren. Ik ben het onderhand wel een beetje zat dat ze niks kunnen doen, terwijl mijn account geblokkeerd blijft en ik er niks mee kan. Hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn probleem. Met vriendelijke groet, Tom Hagenaars
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.