BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

pixmania, slechte dienstverlening

Bijdrage door gebruiker
05-11-2012
5 reacties
Ik heb een digitale camera via Pixmania besteld en geretourneerd omdat het niet beviel. Ik moest het retourneren naar een adres in Frankrijk wat ik ook al vaag vind. Koste ook extra veel verzendkosten. Daarna niets meer gehoord. Ik heb het op 25-10-2012 verstuurd. Ik heb erover gemaild maar kreeg en gestandaardiseerd mailtje terug in zeer krom Nederlands waar ik niet wijzer uit werd. Of het pakketje aan is gekomen is afwachten en of ik mijn geld überhaupt terug krijg moet ik nog zien. Ik zou niet meer bij pixmania kopen. Als het goed is en het bevalt is het goed maar moet je retourneren dat is het waardeloos. Hebben andere mensen hier ook ervaring mee?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.