BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Philips Senseo Moederdagactie

Bijdrage door gebruiker
19-07-2011
1 reactie
Ik heb op 5 mei 2011 een nieuw Senseo apparaat gekregen van mijn kinderen. Daarbij kreeg ik een actiecode voor een Moederdag variatiebox + 2 kopjes. Voor deze actie hebben mijn kinderen extra moeten betalen.
Nu bijna 3 maanden verder heb ik nog steeds niets ontvangen. Op 12 mei 2011 een bevestigingsmail ontvangen van Philips dat mijn aanvraag goed ontvangen was en dat ik vóór 31 mei het pakket zou ontvangen. Op 6 juni 2011 heb ik een mail gestuurd die nooit door Philips beantwoord is. Vervolgens ben ik vanaf half juni gaan bellen met de klantendienst, vaak meerdere keren per week en steeds weer krijg ik nieuwe "smoesjes" te horen zoals:
- ik ga het meteen uitzoeken voor u en zorg dat u het pakket zo spoedig mogelijk ontvangt
-er is geld op uw rekening gestort t.w.v. het pakket (ik heb nooit een rekeningnummer gegeven)
-het pakket is verzonden en u moet het ontvangen hebben
-Philips inventariseert eerst hoeveel mensen mee doen aan deze actie
-de kopjes zijn niet op voorraad (de Douwe Egberts winkels staan er vol mee)
-3 weken gelden een telefoontje met het "vreugdevolle" bericht dat de pakketten verzonden zouden worden
-vorige week kon wederom niemand zeggen wanneer het pakket verzonden wordt en weet ook niemand waarom er steeds weer verteld wordt dat het pakket verzonden wordt
-pakket wordt 18 of uiterlijk 19 juli bij u bezorgd
Afgelopen vrijdag belde een "leidinggevende " van Philips n.a.v. mijn klachten.Deze mevrouw vond het schandalig dat ik al zo lang moet wachten en zou er persoonlijk voor zorgen dat ik gisteren of uiterlijk vandaag het pakket zou ontvangen. Ze zou mij gisteren terugbellen, dat beloofde ze tot twee keer toe. Zij was geen "normale" medewerker van de klantenservice en zij zou er voor zorgen dat de medewerkers van de klantendienst die mij steeds aan het lijntje gehouden hebben een disciplinaire straf krijgen.
Zij beloofde e.e.a. zo spoedig mogelijk op te lossen en nu blijkt dat ook zij mij aan het lijntje houdt want ze laat ook niks meer van zich horen.
Het gaat over een paar koffiepads en 2 kopjes!!! Als mijn kinderen er niet voor betaald hadden dan was alles half zo erg maar nu vragen ze mij dagelijks of ik het pakket al ontvangen heb waar zij extra kosten voor gemaakt hebben.
Ik weet niet meer hoe ik nu in het bezit van mijn Moederdag-geschenk moet komen. Ik vrees dat mijn rechtsbijstandverzekering hier niks mee doet omdat het maar een geringe waarde heeft. Heeft iemand een suggestie voor mij tot wie ik mij verder kan wenden om alsnog datgene waar ik recht op heb te ontvangen. Ik sta gewoon met mijn rug tegen de muur.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.