BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Philips senseo apparaat defect

Bijdrage door gebruiker
29-06-2014
73 keer bekeken
40 reacties
Ik heb twee jaar geleden een Philips senseo apparaat gekocht. Nu is de garantietermijn twee maand verstreken en is mijn apparaat defect. Ik heb hem al ontkalkt en de houders in soda gelegd maar niets helpt. Hij geeft maar een klein beetje koffie en stopt dan. De grote knop gaat uit en hij moet steeds weer opnieuw opwarmen. Om één kopje te krijgen moet je de knop minimaal drie keer opnieuw indrukken. Ik heb gebeld met de klantenservice van Philips maar zij kunnen niets doen, want de garantie is verlopen hè. De oplossing die zij bieden is dat ik het apparaat voor 30,- op kan sturen en dat de reparatiekosten dan maximaal 50,- bedragen. Dan ben ik dus goedkoper uit als ik een nieuw apparaat koop.Ondanks de garantietermijn van twee jaar mag je toch verwachten dat zo'n apparaat langer meegaat. Hij wordt alleen 's avonds en in het weekend gebruikt. Heeft iemand nog een idee wat ik zelf zou kunnen proberen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.