Ik heb in november een sarista aangeschafd, nadat ik in de winkel de koffie geproefd had. Ook ik liep tegen de probleempjes aan die iedereen heeft kalk snel branden als je de drap weg gooide ging vervolgens de lamp aan om water te vullen terwijl dit net gevuld was. Op een dag zat het apparaat vast door de bonen, wij gebeld naar philips geen probleem we konden hem opsturen voor een update!
Dat hebben we gedaan en heb spijt als haren op mijn hoofd, ik kreeg de sarista terug gestuurd, met krassen op de zijkant en een lekbak die niet van mij was! Gebeld we mochten hem weer terug sturen want dat kon natuurlijk niet, sarista werd weer opgehaald. week later sarista weer terug krassen weg gepolijst wel een andere lekbak een vage bruine kleur (alsof hij in bleekwater heeft gelegen) terwijl ik een zwarte sarista heb. Uiteraard meteen gebeld met Phlips zou opgelost worden hoor een nieuwe lekbak word besteld.
Diezelfde avond denk ik na 3 weken het apparaat kwijt te zijn geweest heerlijk te kunnen genieten van een kopje koffie.
Niet dus! ik zet het apparaat aan en wil koffie zetten en de deur aan de zijkant knalt open, wilde die weer dicht doen maar ging niet, dus dacht dan haal ik het zet stuk er even uit om opnieuw erin te zetten. Helaas deze was niet van zijn plek te krijgen mijn apparaat maakte veel geweld. Weer met philips gebeld, weer opgehaald, alleen nu had ik te kennen gegeven dat ik dit apparaat niet meer terug wilde, en een nieuwe eis, daar ik steeds mijn apparaat terug moet sturen door fouten van philpips en ik niet zit te wachten op een apparaat dat gerepareerd is. Na tig telefoontjes nog gepleegd te hebben, ben ik dan vandaag eindelijk terug gebeld dat het apparaat gemaakt is en dat ik dat terug krijg want ja het probleem is toch opgelost!!
Ben ik nu zo veeleisend?? Ik ben beetje klaar met Philips en krijg dan wel een coupon toegestuurd met 20% korting op een volgend product, maar dat hoef ik niet. ik heb een apparaat opgestuurd voor een update, en vervolgens moet mijn apparaat gemaakt worden door fouten van hun.
Is het dan zo gek dat ik een nieuwe sarista wil?
Mvg irene