Wij hebben lang gespaard voor een mooie tv en kochten een philips ambilight 8404.
Vanaf de eerste dag vonden wij het raar dat de ondertiteling in strepen van het scherm verdween. Wij dachten het ligt aan de instelling.
Niet dus, na 3 weken tv omgeruild voor het zelfde type.
En weer was de ondertiteling in strepen aan het verdwijnen van het scherm .
Wij bellen met Phillips, en deze verklaarde ons voor gek (3 maanden geleden). Zij hadden nog nooit van deze storing cq probleem gehoord. Men wilde wel een monteur sturen maar de kosten waren dan voor ons want het was volgens Philips gewoon een kwestie van instelling.
Monteur van Technorep komt en eindelijk krijgen wij gelijk .
De monteur verteld in eerste instantie dat het niet aan de tv ligt en even later verteld hij dat het wel aan de tv ligt.
Hij verteld ons dat er problemen zijn met o.a. deze serie en dat hij bij mensen over de vloer komt waar het nog erger is omdat deze Analoog kijken.
Hij begrijpt dat wij er Knettergek van worden, maar hij kan het niet repareren.
Hij verteld ook dat hij zelf het probleem thuis heeft en al geprobeerd heeft om het op te lossen ook dit was zonder resultaat.
Wij waren dolgelukkig met deze zeer eerlijke monteur van Technorep, echt petje af.
Wij bellen weer met Philips en vertellen ons verhaal waarop zij direkt met Technorep gaan bellen.
Nu denkt u allen dit wordt een happy end, niet dus .
Philips geeft eindelijk toe dat de 8404 serie een probleem heeft, oke dat gaat goed.
Tevens zegt Philips dat het in de tv zit en niet te repareren is, oke gaat ook goed.
Maar dan krijg ik te horen dat het bij de Specificaties van de tv hoort??!!
Ik vroeg aan de mevrouw dat ik nergens gelezen heb dat ik een tv had gekocht waarin in de specificaties staat dat de ondertiteling in strepen van de tv verdwijnt.
Ik vroeg of dit even zwart op wit gezet kon worden, helaas dat was te veel gevraagd.
Weer gaf mevrouw van Philips toe dat het in deze serie zat en ja hoor er komt een opvolger.
Maar... als u allen nu denkt dat mijn 4 maanden oude tv omgeruild gaat worden, niet dus.
Wij moeten er maar mee leren leven .
Wij zijn dus 900 euro kwijt en moeten naar een tv kijken waar je binnen 10 minuten gillend van weg loopt omdat je hersenen dan op tilt zijn geslagen door de ondertiteling.
Bedankt Philips voor deze waardeloze service.