Ik heb in november vorig jaar een Philips 46 PFL 9705H gekocht. Al vrij snel bleek dat het 3D gedeelte schaduwstrepen vertoonde. Na drie reparatiepogingen van de firma E-care ( ik zal jullie de details besparen...) werkt de tv nog steeds niet goed. Verschillende E-care monteurs zeiden dat Philips dit toestel te snel op de markt heeft gebracht waardoor het 3D gedeelte niet goed is.
De laatste E-care monteur heeft een schroefje te ver ingedraaid waardoor ik nu een punt in de omlijsting heb.
Verder is er een horizontale streep van +/- 10cm breed over de gehele breedte zichtbaar die lichter is dan de rest van het beeld.
Ook geeft de rechterkant van het beeld soms een soort luxaflex horizontale striping en het is ook een keer gebeurd dat er een verticale streep zichtbaar was.
Na verschillende telefoontjes met Philips werd mij vanmiddag een aanbod gedaan om het toestel om te ruilen voor een nieuwe van hetzelfde type. Ik weigerde dit omdat ik dan weer van vooraf aan ga beginnen met de 3D ellende. Na heeeel veel aandringen van mijn kant, want dit was toch echt niet gebruikelijk, kan ik nu een nieuw type (Zie de Philips site voor de 3D superlatieven) krijgen als ik 500 euro bijbetaal! Even rekenen leert dan dat ik in totaal 3400 euro heb betaald voor een toestel wat nu de adviesprijs heeft van 2499,00 euro. Vraag ik teveel als ik stel dat ik mijn ``oude`` toestel kosteloos wil omruilen voor het nieuwe type? Neem in uw antwoord even mee dat ik nu al zo`n twee dagen met Philips en E-care hierover bezig ben....