BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Philips 3D 9000 serie

Bijdrage door gebruiker
15-07-2011
24 reacties
!4 april kocht ik een Philips 3D tv uit de 9000 serie. De tweede dag was er al ellende met het toestel in opdracht van Philips is er nu al 4 keer aan gerepareed en heb nu een nieuwe geëist maar ze reageren niet, ook niet op email via hun site De fout blijft na iedere reparatie het zelfde. IK heb nu in totaal 16 keer gebeld met de consumentenlijn van Philips, maar daar word alleen gezegd dat ze van alles er aan gaan doen, maar ze doen vanaf april helemaal niets. Wat kan ik nu nog doen ? Brief aangetekend versturen helpt dus ook niet. Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met dit toestel en Philips?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.