Het kan zijn dat deze tekst bekend voorkomt, ik was er niet zeker van of de eerste verzending van vandaag wel is aangekomen. Dit is nog wel de beknopte versie:
Op 18 februari 2006 met bovenstaande tekst (zie titel van de vraag, maar dan zonder vervolg) een opmerking geplaatst. Ik kreeg op dezelfde dag antwoord van Hutch. Hierbij het vervolg op dit verhaal:
Afgelopen week heb ik na meerdere malen bellen te horen gekregen van Botman:Dat zij i.o.m. Panasonic dit toch onder de garantie laten vallen. Waarschijnlijk ook omdat het probleemal langer aanwezig was dan dat ik aangegeven heb of mij opgevallen is. Het is dus volgens mij een produktiefout van Panasonic, vandaar dat het misschien nog onder de garantie valt. Botman liet mij weten dat de tv niet gemaakt kon worden.Panasonic stuurt (zonder vooroverleg) een ander type toestel op. Op zich lijkt dit heel netjes, maar het betreft wel een toestel met een marktwaarde van ongeveer € 1000,- terwijl mijn toestel die ik dus 13 tot 14 maanden heb gehad, inmiddels bijna 2 maanden weg is en mij € 1850,- heeft gekost!!!Volgens Botmankijkt Panasonicniet naar de marktwaarde maar wel of het gaat om een gelijkwaardig toestel.Mijn toestel was niet hd ready dit nieuwe toestel ook niet. Het heeft wel een hogere contrast ratio eneen snellere responstijd, zoals alle nieuwe lcd toestellen nu hebben. Maarer ontbreekt bijvoorbeeldde mogelijkheid eenPc card in te voeren of om via sdcardfoto's te bekijken.Dit zat wel op mijn oude tv.Het nieuwe toestel is al te koop voor € 999,-. Bovendien is het uiterlijk van deze tv niet mooi (dit is serieus mijn mening).Ik vond het dus niet echt een redelijk aanbod en heb bij Botman gevraagd of zijPanasonichiervan op de hoogte willen stellen. Bij Botman kreeg ik ook de vraag of ik anders mijn oude tv lieverzou laten repareren. Dit vond ik eigenlijk vreemd, in eerste instantie zeggen dat reparatie niet mogelijkis en mij achteraf vragen of ik alsnog de reparatie wil? Panasonic zou mij anders toch niet een ander toestel aanbieden als reparatie een optie was?Maar goed mijn vraag is eigenlijk: Mag ik van Panasonic niet verwachten dat zij met een toestel aankomen die meer overeenkomt in prijs en kwaliteitverhouding? In 13 maanden vermindert de waarde van een tv toch niet met bijna € 900,- Ik ben zeer nieuwsgierig naar jullie antwoord, alvast bedankt.