BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Panasonic LCD TX-26 LX1F

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
18-02-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Ik heb in december 2004 een lcd tv gekocht van het merk Panasonic. De televisie is door Botman op 31 december 2004 geleverd en aangesloten.

Het volgende probleem doet zich nu voor: in het midden van het beeld (van rechts naar halverwege het beeld links) is een vage streep ontstaan, een soort vaag schaduw effect. Dit is ook te zienbij het afspelen van video, dvd, of een uitzending via digitale televisie.

Vandaag is de monteur van Botman(Groningen)langs geweest. Na het e.e.a. te hebben bekeken, zei hij dat hij dit nog nooit eerder had gezien en dat het niet kon liggen aan bijvoorbeeld een magnetisch veld of verkeerd aangesloten snoeren etc., kortom geen externe factoren. De monteurgaat dus kontakt opnemen metPanasonic zelf.

De garantie is net verlopen, nu heb ik de volgende vragen:

Wat mag ik vanhet Botmanfiliaal verwachten i.v.m.eventuele garantiebepalingen?

Wat mag ik van Panasonic zelf verwachten i.v.m. eventuele garantiebepalingen, en moet ik eventuele voorrijdkosten ook betalen indien zij langskomen?

Binnen welk wettelijk termijn mag ik verwachten dat het probleem is opgelost?

Mag ikintussentijd eventueel gratis een vervangende televisie eisen?

Zijn er bij Kassa ook meerklachten binnengekomen met betrekking totlcd- schermen van Panasonicvan dit of een soortgelijk type?

Alvast bedankt voor eventuele reacties op mijn vragen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.