BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pakket getraceerd maar toch kwijt

Bijdrage door gebruiker
19-06-2024
8 reacties
Enige tijd terug heb ik alle spullen t.b.v. internet, teevee en telefoon aan mijn toenmalige provider geretourneerd omdat ik over ging naar een ander. Na ongeveer een maand kreeg ik het verzoek om die spullen onderhand eens op te sturen omdat anders alle kosten in rekening zouden worden gebracht, zijnde ruim € 340,--. Ik had inmiddels na ongeveer vier dagen na opsturing de bevestiging zwart op wit gekregen dat de spullen waren gearriveerd in het depot in Den Bosch.
Denkende dat hiermee voor mij de kous af was, kreeg ik van mijn provider een laatste kans om de spullen op te sturen anders zou mijn rekening belast worden met het voornoemde bedrag. Ik heb toen alle screenshots van bevestiging van ontvangst en het pakketbonnetje van inlevering van aananmein een PostNl depot enz. opgestuurd.
Resultaat: nul vergoeding en volledig betalen.
Dit is zo oneerlijk omdat de bewijzen er warfen dat ik e.e.a correct had opgestuurd.
Conclusie van PostNl: ik had het pakket voor die waarde moeten verzekeren.
Later bevestigde mijn provider dat deze het pakket open gescheurd en incompleet had ontvangen van PostNl.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.