Wij hebben problemen met het opnemen van ned 1 op onze dvd sony rdr hx-710 als je de timer insteld dan krijg je soms alleen een wit beeld maar je kan wel via de dvd het kanaal bekijken .De instellingen zijn goed en het rare is dat het niet altijd gebeurd dus je kan hem ook niet ter reparati weg brengen.Verder zijn alle kabes goed aangesloten en een nieuwe scartkabel er tussen gedaan