Heeft iemand ervaring met opnames via de ZIGGO Horizon box? Deze gaan bij mijvanaf het begin (plm.1 jaar) fout. Zo'n 1 op de 3 a 4 programma's wordt niet of slechts gedeeltelijk opgenomen. Al tientallen keren gebeld.ZIGGOkanprobleem niet oplossen. Bij doorvragen wordt gemeld dat probleem in de software zit en dat vervanging van de box wel mogelijk is, maar geen zin heeft, want "het zit in de software". Ziggo geeft miljoenen uit aan reclame en sponsoring van een voetbalcub, maar is niet in staat dit probleem op te lossen. Ik zou natuurlijk mijn abonnement op kunnen zeggen, maar wij zijn al wat ouder en zien erg op tegen een hele nieuwe situatie met een andere provider, andere apparaten en afst.bedieningen etc., dus wij zouden heel dankbaar zijn als iemand dit voor ons kan oplossen.Een andere mogelijkheid is om samen met anderen die deze klacht ook hebben, in de openbaarheid te treden via het programma Kassa of anderszins. Misschien zijn zelfs juridische stappen mogelijk, want ZIGGO levert niet wat zij moeten leveren en wij voldoen wel aan onze verplichtingen door het abonnement te betalen. Ook een schadevergoeding zou tot de mogelijkheden kunnen behoren. Alvast bedankt voor uw reactie.
Vr.groet,
Franszelf.