BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht door telefoonaanbieder Budgetbel

Bijdrage door gebruiker
01-10-2008
5 reacties

Hoi, ik had een vraag waarvan ik dacht dat jullie wel weten waar ik moet zijn... Ik krijgvorige weekeen telefoonrekening waar ik duizelig van word,

€ 362,05. Het grootste deel daarvan is van een 0900-nr waarmee ik naar het buitenland bel (Chili) en waarvan wordt gezegd dat het maar 1 cpm kost... Nou als 85 minuten dan ruim 35 euro kost (excl. kosten gebruik mobiele telefoon) dan kan ik niet rekenen. Het betreft het nr. 0900-1546 Budgetbel. Waar kan ik met mijn klacht terecht? Onderstaand is de mail naar budgetbel (in het Engels, want behalve de hoofdinternetpagina is de hele site in het Engels):

According to the information on your website, the charge per minute should be 1 eurocent apart from the costs for calling from a cell (subscription with Telfort). I just received my bill from last month, over 362 euro's. The specification distinguishes explicitly the costs from the call and the charge from Telfort. E.g one call (I made several last month) that lasted 81:42 minutes costs me €31.15 for the call ( that means what you charged me) and €15.15 what my provider Telfort charged me. If 81:42 minutes times 1 eurocent per minute equals € 31.15 then I can't calculate. I don't want to take legal steps, but this just isn't right. Please respond soon or I'm afraid I will have to take legal steps.

Vandaag ontving ik een mail met daarin een internetlink waar het antwoord op mijn vraag zou moeten staan, ik klik en voilà: Page not found....

Wat kan ik doen, enig idee?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.