BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ook woest op Wehkamp

Bijdrage door gebruiker
03-04-2014
6 reacties
Ik ben ten einde raad en enorm boos op Wehkamp en PostNL.

Levering van een afwasmachine is dramatisch verlopen. Tot twee keer toe voor niets thuisgebleven; leveringsafspraken werden niet nagekomen. Vervolgens kwam de bezorger alleen en kon daarom het apparaat niet naar de eerste verdieping tillen en de oude vaatwasser niet meenemen. Hij verzekerde de volgende dag terug te komen. Ook niet gebeurd. Talloze telefoontjes met Wehkamp en PostNL gepleegd. Wehkamp verwijst naar PostNL en andersom. Geen van beiden werkt aan een oplossing. Telefonistes verschuilen zich achter "het systeem laat mij niet toe om..." "u moet rustig afwachten" en "we bellen u binnen 2 uur terug", u kunt het beste met "Wehkamp/PostNL bellen". De laatste keer werd de lijn zelfs verbroken. Waardeloos.

Hoe krijg ik het monster Wehkamp zover dat ze hun verplichting nakomen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.