BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Onze Cisco 8485DVB valt steeds uit als wij iets willen opnemen, wat kan ik doen?

Bijdrage door gebruiker
19-06-2018
7 reacties
Wij hebben in 2010 een Cisco 8485DVB (TV-Ontvanger) gekregen van Ziggo, gemaakt op 29 September 2010
Ook wij hebben hem al jaren probleemloos gebruikt.
Maar als ik nu iets wil opnemen, valt het uit.
Dan moet ik meestal 2 minuten wachten en dan verschijnt een scherm met deze opschrift: Loading... Please Wait
En ten slotte doet het weer normaal maar deze dingen herhalen steeds als ik iets wil opnemen.
Ook gebeurt het bijvoorbeeld als er een heel spannende deel van een film is en dat ie dan uitvalt.
Eerst dachten wij dat het een software-update is van de ontvanger maar wij twijfelen of dat zo is.

Kunnen jullie ons helpen met antwoorden en adviezen, dat waarderen wij heel erg.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.