Ik woon sinds April 2003 in een huurwoning. Ik vroeg mij na 2 maanden af waarom ik nog steeds geen rekening had gekregen van UPC voor mijn TV-Radio. Ik heb dus contact opgenomen met UPC mede omdat ik een breedband-internet aansluiting wou hebben. De rekening zou volgens degene die ik had gesproken onderweg zijn en voor de internet aansluiting moest ik een formulier op internet invullen. Dat heb ik dus gedaan en 2 weken later kreeg ik een antwoord dat deze internet aansluiting op mijn adres niet mogelijk was. Dat was jammer maar gelukkig zijn er nog andere alternatieven. Een maand later had ik nog steeds geen rekening gekregen voor mijn TV-Radio aansluiting. Ik had dus weer gebeld met UPC en nu bleek dat er iets aan de hand was met de aansluiting. Zij zouden zsm. een monteur langs sturen om eens naar dit probleem te kijken. Wat bleek is dat mijn TV aansluiting doorgelust werd via mijn buurman naar mij toe. Dit mocht volgens de monteur niet en hij zou mijn buurman een brief zenden dat hij mij zo snel mogelijk los moest koppelen van deze aansluiting. 2 weken later kreeg ik een brief waarin stond dat ik een nieuwe TV-aansluiting moest laten neerleggen door UPC á €808,64 Wat moet ik hier mee doen???? Kan ik dit bij mijn huurbaas neerleggen aangezien hij het pand verhuurd aan mij? Met vriendelijke groet, [NAAM VERWIJDERD OP VERZOEK VAN TOPICSTARTER, red. Kassa]