Na een hevig onweer deze week viel de stroom in een deel van mijn huis uit, ook in dat deel waar de tv-kabel binnenkomt. Sindsdien ontvang ik via tv digitaal alleen de zenders Ned. 1,2,3 en RTL 4. Zodra ik andere zenders wil kiezen wordt het beeld zwart,zie wel de programma-aanduiding staan onder aan het scherm. Dan schakelt de tv over op ontvangst van de "oude" tv basiszender en kan ik met de oude afstandsbediening wel de op tv basis te ontvangen zenders ontvangen. Heb geprobeerd door het modem uit te zetten, of het kaartje uit de ontvanger te halen de tv weer aan de praat te krijgen maar niets hielp. Heb contact opgenomen (via mail omdat via de telefoon de wachttijden lang zijn of ik er helemaal niet doorkom) en kreeg een automatisch gegenereerd antwoord dat ik zo mogelijk binnen TIEN werkdagen !!!!antwoord zou krijgen, maar daarmee hoeft het probleem niet te zijn opgelost. Wie weet hoe lang ik dan nog moet wachten om mijn digitale tv-zenders (die beter beeld hebben) te ontvangen. Wie weet raad????