Voorde 2e maal in successie (januari en februari 2007)is van mijn Postbankrekening ten onrechtevia een automatische incasso een bedrag geincasseerd door KPN breedbanddiensten. Ik heb het ten onrechte ingehouden bedrag 2X meteen teruggehaald. KPN is (bijna) onbereikbaar en toen ik na 45 minuten uiteindelijk iemand aan de telefoon kreeg van de klantenservicelijn (0800-0505), werd mij gezegd dat ik doorverbonden moest worden en prompt kwam ik weer 40 min. in de wacht. Zeer onklantvriendelijk! Maar wat schetst uiteindelijk mijn verbazing, dat ik wordt opgedragen via een aangetekend schrijven, KPN moet verzoeken om een incasso, waar ik nooit voor getekend heb en officieel toestemming voor heb verleend, stop te laten zetten. Anders zal er iedere maand klakkeloos geincasseerd kunnen worden door KPN. Kortom, ik moet officieeleen fout van de KPN herstellen, anders blijf ik de sigaar. Is het zomaar mogelijk dat KPN klakkeloos een incasso kan laten werken, zonder dat ikdaar officieel mijnhandtekening en toestemming voor heb verleend en dat ik de foute incassoalleen maar via een officiele weg kan laten herstellen/stopzetten? Voor de goede orde meld ik nog even, dat ik geen gebruik maak van welke breedbanddienst van de KPN dan ook en dit ook nog nooit heb gedaan.