Is dit normaal? Op 10 juli kocht ik voor mijn vakantie een dacht ik mooie tablet. Echter de wifi werkte niet. Ik ben meteen teruggegaan naar de Kijkshop waar ik een telefoonnummer kreeg om zelf contact op te nemen met de leverancier. De Kijkshop doet dit niet zelf! Vervolgens kreeg ik een bepaalde nummer van de leverancier waarmee ik weer naar de Kijkshop moest en ook gedaan heb. Bij contact met de leverancier krijg ik te horen dat binnen 10 werkdagen de tablet gerepareerd zou zijn. Vervolgens is het alweer 3½ week later en word ik weer verwezen naar de Kijkshop, Bij de Kijkshop krijg ik te horen dat de reparatie 4-6 weken duurt, dus pas klaar is na mijn vakantie. Op mijn vraag om dan mijn geld terug te geven of een nieuwe tablet, kan dit niet. Ik word constant van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen met de leverancier en met Kijkshop, al heel wat tijd en belkosten gehad. Kijkshop weigert om zelf contact op te nemen met de leverancier, de leverancier verwijst me constant naar de Kijkshop. Wanneer ik een klacht indien bij de Kijkshop, kan dit niet telefonisch maar moet dat per mail. Op mijn mail wordt vervolgens niet gereageerd.
Kan dit allemaal maar zo???? Heb ik dan als klant helemaal geen recht op een goed werkende tablet en dat Kijkshop zelf alles voor mij regelt?. Is het niet normaal dat ik een goed werkende tablet voor mijn geld eis?