Geachte
Ik heb nu vanaf dinsdagavond geen ondertiteling bij alle oproep.nl dit heb ik al gevraagd aan mijn provider UPC, die is ook vanaf woensdagmorgen er mee aan het doorgeven gegaan aan alles oproepen, tot nu toe nog geen enkele reactie gehad, wel hebben UPC het ook zelf nagekeken en ook die vragen allemaal aan hun door gegeven, wanneer en waar moet ik zijn met deze klacht, dit ligt niet aan de provider maar aan de publieke omroep en aan RTL omroep, dat ik nu en meerdere mensen geen ondertiteling hebben bij heel veel zenders is toch wel heel erg, je betaald er toch voor, kunt u mij verder helpen a.u.b.
Ook voor slechthorende heel erg maar voor iedereen is dit vreselijk, je kan vaak door het harde geluid en achtergrond geluid elkaar niet verstaan.
Dit heb ik ook al weer gegeven in het testpanel, en ik wil daar een keer echt wat meer aandacht aan word besteed, mijn provider is er al vanaf woensdagmorgen mee bezig geweest en alles door gegeven aan de omroepen van nl. en aan RTL omroepen.
er is nog niets gedaan wel doorgegeven, dus zowel omroep.nl en RTL omroep, wanneer doen ze daar eens wat op.