Voor mijn inbouwkoelkast van het merk Whirlpool van bijna 5 jaar oud is een omruilvoorstel gedaan. De monteur vanmorgen deed mij dat voorstel nadat hij geconstateerd had dat hij inwendig lek was en niet meer gerapareerd kon worden. Aan hem moest ik 99,50 betalenen na een telefoontje met het bedrijf kwam hij met het omruilvoorstel van 450 euro voor een nieuwe koelkast, zelfde type. Hij vertelde dat een nieuwe koelkast 900 euro koste. Later keek ik op internet en zag dat deze voor 450 euro werden aangeboden. ik voled me opgelicht en belde naar de bedrijf Whirlpool. Allereerst vond ik het vreemd dat de koelkast geoon niet meer te repareren was en hoe het met de omruiling zat. Demonteur had me toegezegd dat ik omdat de keolkast binnen 5 jaar kapot was gegaan ik korting zou krijgen. DUS NIET! Het bedrijf vond dat ze redelijk hadden gehandeld en dat de prijzen op internet bodemprijzen waren en zij deze niet voor die prijs konden leveren.
Mijn vraag is dit redelijk en moet ik op het voorstel ingaan?
met vriendelijk groet,
Annie van der Laan