Ik heb bij bcc een combimagnetron gekocht,die op een zaterdag gebracht wordt.Ik heb niet meteen de doos geopend omdat er nog geboord,gezaagd in mijn huis moest worden. Ik dacht dan kan er alleen maar onnodig stof inkomen. Donderdag maak ik de doos open en zie tot mijn verbazing dat er een enorme deuk in zit. Ik bcc gebeld maar dit moest via de website geregeld worden. Ik gemaild en later met de klantenservice gesproken en zij vertelden mij dat zij er niets aankonden doen omdat ik de 'schade' binnen 48 uur had moeten melden en dat dit op de achterzijde van de bon staat. Heel stom maar ik heb dat niet gelezen.
Uiteindelijk na veel heen en weer gebel hebben zij contact opgenomen met siemens... Siemens wil de combimagnetron repareren. Ik ben het daar niet mee eens.Nou is mijn vraag of ik recht heb op een nieuwe combimagnetron dit is nl wat siemens mij vertelde.bcc zegt echter dat dat niet kan doordat ik de schade niet binnen 48 uur gemeld heb en dat achter op de bon staat.