BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Norrod

Bijdrage door gebruiker
05-12-2005
2 reacties

Ik heb een tijdje geleden een fototoestel besteld bij Norrod. Het zou een week duren. Die week werden er 3. Ik bellen en vragen. Nee, aan het einde van de maand (september) zou de camera binnen zijn. Eind oktober werd ik gebeld. De camera was er niet meer...daar stond ik niet van te kijken. Kan gebeuren. Ze hadden wel eerder mogen bellen maar ja....

Later weer een besteld. Gebeld met Norrod (stond op de site dat dat kon). Nee, mevrouw, dat kan niet via de telefoon, u moet het doen in de winkel of via internet. Oke...vreemd, dat staat toch anders op de site..maar ja, niet moeilijk doen en dan maar via internet.

Gelukkig...2 weken later kreeg ik een mail dat mijn camera binnen was met de SD kaart die ik ook besteld had. Ik ben die week 4 keer naar de winkel geweest (lang wachten elke keer) want de sd kaart deugde niet.

Toen kwam ik erachter dat de batterijen en de oplader niet geleverd waren. Ik maar weer naar de winkel. Meteen werd: nee gezegd...hebben we niet, ander type, foutje op website. Zelfde type dus ik bellen met Norrod. Daar kreeg ik meteen dezelfde reactie..Het leek wel ingestudeerd. Ik stoor met aan de onflexibele houding maar ik voel me bovenal genaaid. Er staat op de site dat het meegeleverde assesoires zijn..... maar zij zeggen niet verantwoordelijk te zijn voor de site en willen het niet geven. Kan dit???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.