BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nieuwe wasmachine stuk

Bijdrage door gebruiker
21-11-2015
22 reacties
13 dagen geleden een wasmachine bezorgd gekregen via media markt nadat ik deze op hun website gekocht en betaald heb.

Wasmachine, net 12 dagen in huis, gister de 3e was gedraaid. Haal ik de was eruit komt er stoom/ rook uit mijn wasmachine... ik knipperde even om te kijken of ik het wel goed zag maar er kwam echt rook uit, en een stank!! De hele was stonk naar verbrand rubber... de was en de wasmachine zelf was ook gewoon koud terwijl ik op 60 graden had gewassen en toen de was klaar was heb ik gelijk het deurtje open gedaan.
Nu 3 werkdagen wachten voor de fabrikant contact op gaat nemen om een afspraak te maken dat ze langs komen om te kijken. Als een reparatie goedkoper is dan een nieuwe dan repareren ze hem maar ik wil geen gerepareerde wasmachine, ik wil een nieuwe wasmachine! Hij is verdorie pas 13 dagen oud!

Ik wil niet dat mijn nieuwe wasmachine gemaakt word ik wil gewoon een nieuwe wasmachine die het doet, waar heb ik recht op als consument? volgens mediamarkt heb ik alleen recht op een monteur die komt kijken of hij gemaakt kan worden, terwijl ik vind dat na 3 wassen te hebben gedraaid en nu al een kapotte wasmachine te hebben ik gewoon recht heb op een nieuwe! Klopt dit en moet ik dan bij media markt zijn of bij de fabrikant want media markt verwijst me door naar de fabrikant...
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.