Ben in bezit van Philips lcd tv 26pf9946/12. Heel veel probleem met afstandsbediening, deze gebruik ik maar niet meer.
Nu is tv helemaal kapot en al 3 maanden bij Service Centrum,daar ongerepareerd van terug gekomen, zij kunnen de oorzaak niet vinden,leverancier gaat hem nu naar ander Service Centrum brengen in Dordrecht.
Moet ik dit allemaal accepteren, of wat voor aktie kan ik ondernemen.
Bedankt.