BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

niet goed, geld niet terug?

Bijdrage door gebruiker
07-12-2012
10 reacties
Via de webshop van de Bijenkorf kocht ik een Braun Cruzer Face scheerapparaat. Na enkele maanden deed zich een defect voor. Cruzer bij de Bijenkorf gebracht ter reparatie. Na vier weken weer opgehaald met nog altijd het zelfde defect. Nu zegt de Bijenkorf dat ze geen vervanging kan aanbieden, daar de Cruzer normaliter niet in haar assortiment zit en dat ik vervolgens maar es bij de firma Procter & Gamble(hoezo?) aan de bel moet trekken. M.a.w. de Bijenkorf onttrekt zich aan elke verantwoordelijkheid en zegt in feite 'zoekt u het lekker zelf uit'. De vraag is of ik als klant van de anders zo glossy Bijenkorf nu helemaal geen recht op wat dan ook maar heb, ook niet op het retourneren van het aankoopbedrag?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.