Op de harde schijf van mijn HDD recorder, fabr. LG heb ik een TV fragment van de zender MEZZO opgenomen. Dit fragment heb ik op dezelfde recorder gecopieerd naar een DVD(+R) schijf. Deze dvd is echter niet aftespelen op een Philips DVD recorder, op de TV zie je dan constant "Reading" staan, Verder gebeurt er niets. Ook niet op de PC.De schijf is wel af te spelen op mijn eigen LG recorder en ook op een Sony recorder van een kennis. Bij de opname is alles goed afgesloten op de DVD schijf.
Wie heeft een oplossing voor dit probleem zodat hij wel af te spelen is op de Philips DVD recorder? Waar zou het aan kunnen liggen?