Ik heb eind mei 2003 een digitale camera gekocht, eind augustus 2004 kon ik de menuknop niet meer gebruiken.Ik ben naar de winkel gegaan en de verkoper zou proberen hem in de garantie te laten repareren. Nu zeggen ze dat er vocht achter de printplaat zit, kosten 100 euro. Aangezien wij de camera normaal hebben gebruikt en niet naar de tropen zijn geweest, ook niet in de regen ofzo hebben gebruikt snap ik niet hoe dat vocht daar komt. Ik krijg daar ook geeen normaal antwoord op, zelfs niet van Nikon. Als ik niet weet hoe datvocht daarkomt, wie zegt mij dan dat dit na reparatie niet weer gebeurt. Hij was pas 3 maanden uit de garantie en de verkoper wil mij ook niet tegemoet komen. Vorig jaar kostte deze camera 300 euro, nu nog maar de helft. Als ik 'm laat maken kost mij dat 100 euro. Wat moet ik hier nu mee?