Mijn Whirlpool vaatwasmachine is stuk.Nu blijkt de printplaat (weet niet zeker hoe je dit noemt,in ieder geval de computer die alles regelt) stuk te zijn.Helaas is de machine net 3 weken uit de garantie (5 jaar).Bij whirlpool zeggen ze:helaas mevrouw u heeft pech,3 weken is 3 weken te veel.Weet iemand of hier nu echt niets meer aan te doen is?Ik begrijp dat sommige onderdelen na verloop van tijd stuk kunnen gaan maar is de levensverwachting van zo'n computer in zo'n machine niet groter dan 5 jaar?