BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nespresso Delonghi koffieautomaat

Bijdrage door gebruiker
23-09-2014
4 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Maart dit jaar een Nespresso Delonghi koffieautomaat gekocht. Binnen een aantal weken automaat kapot, geen druk meer. (de melk tbv cappuchino komt er niet meer met druk uit, loopt er traag uit) Kreeg de automaat na 3 weken terug, niet gemaakt. Men gaf aan dat ze niks konden vinden en dat de automaat ontkalkt was. Raar dat er uberhaupt kalk aanweizg geweest daar de automaat amper gebruikt was. Moest automaat nogmaals terug sturen en dan gingen ze weer kijken. Automaat is toen gerepareerd. Helaas binnen minimaal gebruik weer dezelfde defect. Contact met koffie discounter gehad en moet automaat weer terug sturen en dan gana ze weer kijken. Al met al hebben wij de automaat meer niet dan wel gehad en ik wil eigenlijk mijn geld terug. Dit laatste heb ik voorgesteld, maar daar willen ze niks van weten. Wat kan ik nu het beste doen en wat zijn mijn rechten als koper? Ik hoor graag. Bij voorbaat dank. Mvg, Sanne
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.