ik ben 6 december 2011 naar zowlle gegaan voor een fotoshoot, nu lees ik allemaal verhalen dat de nationale fotostudio niet betrouwbaar is aanstaande dinsdag hoor ik me foto's binnen te hebben nu ben ik heel erg bang dat ze niet binnen komen.
ik heb wel een hele leuke dag gehad daar en ik had na 2 weken gebelt hoelang het zou duren voordat mijn foto's zouden komen toen zeiden ze binnen nu en 2 weken.
maar wat moet ik eigenlijk doen als ik me foto's niet binnen krijg??
en zou het kunnen als ik dan aangifte ga doen??
ik heb ook zo een nationale castingpas gekregen.
ze weten wel me adres telefoonnummer en naam maar ze hebben niet me sofinummer of bankrekeningnummer want ik had daar contant betaald.
mvg
samantha