BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

MP3-speler wordt maar niet geleverd. Wat nu?

Bijdrage door gebruiker
19-09-2005
1 reactie

Op 19 augustus heb ik een bestelling geplaatst bij de webwinkel OBCS voor mp3-speler plus een extra batterij. Omdat de batterij niet op voorraad was, duurde het tot 2 september voordat ik bericht ontving dat mijn order verzonden was en dat ik die vanaf de eerstvolgende werkdag kon verwachten. Aangezien de order op woensdag 7 september nog steeds niet in mijn bezit was, heb ik het bedrijf gemaild. Hierop ontving ik donderdag een antwoord dat er niet geleverd had kunnen worden, omdat ik verhuisd zou zijn. Er was kennelijk een fout gemaakt, aangezien ik nog steeds op het opgegeven adres woonachtig ben.

Het bedrijf raadde mij aan telefonisch contact op te nemen met het vervoersbedrijf GLS, wat ik heb gedaan. GLS gaf toe dat er iets misgegaan was, aangezien de zending direct retour was gegaan naarhetleverende bedrijfen dat men niet eerst teruggekoppeld had naar mij, zoals gebruikelijk in dergelijke situaties. Ze raadden mij aan leverende bedrijfte bellen en te vragen de zending weer naar hen door te sturen. Door hen werd mij echter verteld dat dit onmogelijk was, omdat een retour ontvangen zending weer in de algemene voorraad werd opgenomen en ze zeiden dat er opnieuw besteld diende te worden. Ik heb toen direct metOBCS gebeld en zij vroegen mij een mail met dit verhaal te sturen, zodat de boel kon worden uitgezocht en opgelost. Omdat ik na 5 dagen nog geen antwoord had gehad op deze mail, heb ik gebeld. Een man meldde mij ongeduldig datze er mee bezig waren en datze verwachtten die dag antwoord te krijgen van de betrokken bedrijven en dat ik het wel zou horen als er nieuws was. Omdatmijn geduld onderhand op was, stuurde ik het bedrijfde dag daarna eenmail met mijn hele verhaal en eiste ik die daguitsluitsel.Ik hoorde niks. De dag erna heb ik een annuleringsformulier verzonden. Twee dagen later kreeg ik een mail dat ze nog altijd bezig waren met de zaak en dat ik geïnformeerd zou worden zodra er meerbekend was. Dat wasnu zo'n4 dagengeleden. Daarna heb ik niks meer gehoord. Ik heb ze nog gemaild met het verzoek de zaak met enige voorrang te behandelen, omdat ikdeze week voor enkele maanden naar het buitenland vertrek en gezegd dat als ze niet voor die tijd kunnen leveren, ik de boel niet hoef. Ik probeer ze nu al de hele ochtend telefonisch te bereiken om te informeren wat de stand van zaken is, maar er wordt niet opgenomen. Wat kan ik nog doen? Ik wildat de zaak deze week nog afgehandeld wordt...

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.