Via Typhone.nl heb ik een telefoon met abonnement besteld maar heb bedenkingen gekregen toen ik het contract met alle uitlegbinnenkreeg (o.a. over inlichtingen over "Typhone Care pakket" voor verbeterde reparatieprocedure a 4.44/jaar en over " verzekerd mobiel" a 3.75/mnd; verzekeringbij verzekeringsmaatschappij ACTUAtegen val-, stoot- en waterschade + 13.50 admin.kosten bij Typhone! = 97,40 + verzendkosten mobiel!!!!). Ik ben toen gaan surfenen kwam bij Kassa.vara.nl terecht waarbij ik door alle berichten die hier op de " vraag en beantwoord" link staan nog meer bedenkingen kreeg! Ook doordat je zoveel persoonlijke gegevens in één keer moet opsturen/faxen/mailen vind ik het toch best linke soep!
Wat nou, als de telefoon die ik geleverd krijg van slechte kwaliteit is of ik hem gewoon niet geleverd krijg met een een of ander smoesje............., dan zit je met de gebakken peren en vast aan een abonnement van zoveel eurootjus per maand.Ikheb dan natuurlijk geen winkel om naartoe te gaan voor vragen.
Ik was van plan een abonnement van 2 jaar af te sluiten omdat de telefoon die ik wil bestellen, de Nokia N72,dan erg goedkoop is.
Heeft iemand ervaring met het bestellen van telefoon + abonnement bij Typhone.nl? Heeft ook iemand al ervaring met de N72 die alleen maar positief is??
Als ik alles bijelkaar optel dan betaal ik liever iets meer in de winkel zonder verzendkosten maar ook zonder de helft van de risico's die je tegen kunt komen bij een nieuw mobieltje!
Graag tips....... waarvoor alvast veel dank