BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleiding door Plasma-discounter

Bijdrage door gebruiker
28-01-2014
6 reacties
Op 23 januari j.l. heb ik via de website van plasma-discounter.nl een smart tv Samsung UE46EH5300 met gratis dongle gekocht. Ik maakte daarbij gebruik van de actie 'Gratis WiFi dongle bij de Samsung EH5300 LED TV!', door vanaf de betreffende actiepagina mijn bestelling te plaatsen. Bij aflevering bleek de dongle niet te zijn meegeleverd. Toen ik verhaal ging halen bij de klantenservice werd mij verteld dat de actie niet meer geldt omdat de dongle op zou zijn. Maar ik kon hem wel tegen bijbetaling van €47 geleverd krijgen. Hoezo op? Pure misleiding!
De actiepagina was op 23 januari 2014 nog steeds actief. En ik kreeg bij de bestelling geen waarschuwing dat de actie inmiddels afgelopen zou zijn. Op dezelfde website had ik inmiddels de reviews gelezen van andere kopers, die deze tv met gratis dongle hadden gekocht. De laatste reviews met gratis dongle dateren van 20 en 23 januari 2014. Dus zowel op de actiepagina als op de pagina van de betreffende tv wees op 23 januari alles erop dat de actie nog steeds geldig was. Mijn reclamaties hadden geen resultaat, maar de actiepagina staat nog steeds gewoon op de website.
De visie van plasma-discounter luidt dat zij: "klanten het optimale op het gebied van o.a. service, kwaliteit, dienstverlening en prijsgarantie garanderen". Hoezo?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.