In december een MieleScout RX1 robotstofzuiger gekocht in een winkel.
Hierbij was er een actie van Miele waarbij er €50,- terug gestort zou worden.
De actie liep van november tot 15 januari 2016.
Volgens de voorwaarden heb ik online bij Miele het apparaat geregistreerd en heb hiervan een mail ontvangen met een unieke actiecode.
Deze mail geprint en samen met een kopie aankoopnota in December 2015 naar Miele gestuurd.
Na nog steeds niets gehoord te hebben van Miele heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice.
Antwoord was dat ze niets van mij hebben ontvangen en omdat de actieperiode voorbij is kunnen ze niets voor mij betekenen. Ik krijg de €50,- niet terug.
Volgens de dame van de klachtenafhandeling was het mijn fout dat ik niet de boel had opgestuurd.
Op de opmerkingdat ik een actiecode heb en alles heb opgestuurd vertelde ze mij dat Miele het niet heeft ontvangen en ik het er hiermee moest doen. Dus geen Cash Back.
Ik heb alles gedaan wat ik moest doen en wat er gevraagd was.
Miele geeft nu niet meer thuis en weigert hier iets voor mij te doen.
Wie kan mij advies geven wat te doen?
Ondanks dat ik erg tevreden ben over de Scout voor mijnooit een Miele meer.