BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mediamarkt: Niet nakomen overeenkomst

Bijdrage door gebruiker
05-02-2015
83 keer bekeken
36 reacties
Op 28 januari 2015 kocht ik bij de Mediamarkt (webshop) een Miele wasmachine type W 667.
Voor het bezorgen/ plaatsen van de machine op een door mij gekozen plaats in huis betaalde ik € 15,00 extra. (Enige restricties: de bezorgingservice betreedt geen vlizotrap en takelt niet).
De bestelde wasmachine zou geplaatst moeten worden op de eerste verdieping van onze twee-onder-een kap woning waar de huidige Miele (zelfde model) ook staat. (Zonder problemen geleverd door een vorige leverancier).
De eerste verdieping is bereikbaar met een normale trap van 13 treden.
De bezorger en zijn collega bezorgden de nieuwe machine op 31 januari 2015 en gaven te kennen de nieuwe machine niet naar boven c.q. de oude machine naar beneden te brengen.
Telefonisch contact met de Mediamarkt gaf tot driemaal toe de indruk dat alles zou worden opgelost.
Tenslotte werd het niet opgelost en heb ik besloten de machine te retourneren.
Vraag: wie heeft soortgelijke ervaring (en) met de Mediamarkt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.