Op 28 januari 2015 kocht ik bij de Mediamarkt (webshop) een Miele wasmachine type W 667.
Voor het bezorgen/ plaatsen van de machine op een door mij gekozen plaats in huis betaalde ik € 15,00 extra. (Enige restricties: de bezorgingservice betreedt geen vlizotrap en takelt niet).
De bestelde wasmachine zou geplaatst moeten worden op de eerste verdieping van onze twee-onder-een kap woning waar de huidige Miele (zelfde model) ook staat. (Zonder problemen geleverd door een vorige leverancier).
De eerste verdieping is bereikbaar met een normale trap van 13 treden.
De bezorger en zijn collega bezorgden de nieuwe machine op 31 januari 2015 en gaven te kennen de nieuwe machine niet naar boven c.q. de oude machine naar beneden te brengen.
Telefonisch contact met de Mediamarkt gaf tot driemaal toe de indruk dat alles zou worden opgelost.
Tenslotte werd het niet opgelost en heb ik besloten de machine te retourneren.
Vraag: wie heeft soortgelijke ervaring (en) met de Mediamarkt.