Mediamarkt heeft een kapotte tv geleverd, deze ook opgehaald, bevestiging van ontvangst gestuurd.
En tevens de bevestiging dat ze overgaan tot omruil.
Dat is nu 5 weken geleden.
Na ontelbare telefoontjes, e-mails, Messenger berichten, een winkelbezoek en een ingebrekestelling verder, nog steeds geen nieuwe tv.
Wie heeft raad?