BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mediamarkt klacht

  •  
09-11-2022
Op de site van de Mediamarkt kan ik geen manier vinden om een klacht in te dienen dus heb ik een brief geschreven, en na enige tijd nog een keer, geen reactie: dit is mijn brief:

Amsterdam 24 augustus 2022

KLACHT over SMARTBAR

L.S.

Gisteren heb ik in uw winkel een nieuwe telefoon gekocht (zie factuur). Aankomst 15.15 uur. Het lukte de verkoper niet om mijn abonnement zó over te zetten dat ik korting op de aankoop op mijn telefoon kreeg, dat duurde een half uur. Uiteindelijk hield ik mijn oude abonnement en betaalde ik de telefoon in één keer.

Als digibeet (ik ben van 1949) wilde ik graag dat ik mijn nieuwe mobiel direct kon gebruiken en koos voor uw Smartbar om alle gegevens over te zetten van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon.

Had ik dat maar niet gedaan: aanvankelijk werd mij gezegd dat het een half uurtje zou duren, tot 2 x toe kreeg ik dezelfde boodschap. Om 18.30uur (!) was mijn telefoon klaar, alleen lukte het niet om de adressen over te zetten, met excuses. Al die tijd moest ik wachten.

Thuis bleek dat mijn nieuwe telefoon het helemaal niet deed en dat toen ik gebeld werd dat gesprek op mijn oude toestel binnenkwam.

Vanmorgen ben ik naar een buurman gegaan en die ontdekte dat er gisteren helemaal niks gebeurd was: men was gewoon vergeten de simkaart over te zetten!

Heel vervelend data iemand zonder verstand van zaken mij zo lang aan het lijntje gehouden heeft.

U begrijpt dat ik het geld voor de smartbar terug wil: € 29,--

+ 4 uur parkeergarage nr 9 € 12,-

totaal € 41,--

+ banknummer. Geen reactie.

wat zal ik nu doen behalve de volgende keer niet naar de Mediamarkt gaan?


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.