BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mediamarkt Gopro4 probleem

Bijdrage door gebruiker
28-05-2015
1 reactie
Ik heb onlangs voor mijn vakantie een splinternieuwe Gopro black gekocht van mijn hard verdiende vakantiegeld, De camera was met geheugenkaartje bijna 500 euro ,dat is voor mij echt een heleboel geld, maar wilde dit gewoon echt graag ,dus gekocht, een week geleden bij de Mediamarkt Bergen op Zoom .

Ik had mijn zinnen gezet op een Gopro 4 black met Wifi. expres met wifi want dan kan je met je smartphone Gopro App de Gopro bedienen en je ziet meteen terug wat je filmt ,dit werkt geweldig
ware het niet dat er een partij Gopro,s uit de fabriek is gekomen met de helicopter bug
hier een voorbeeld

https://youtu.be/Njkfl0hCql8

nu ben ik erachter gekomen via mail contact met Gopro dat via mijn item serienummer een partij ondeugdelijke camera's op de markt is gekomen met deze hardware fout ,en de mijne is er een van, ik terug naar onze vestiging in Bergen op zoom ,met de officiële brief van Gopro en een youtube link met voorbeeld ! en dat het item omgeruild moet worden en dat Gopro dit ook erkend en gewoon doet.

De namen van contact persoon bij Gopro met telefoon, mijn vraagstelling nummer ,echt alles stond in die brief
ik mocht hem dus terugsturen naar Gopro ,maar dan was ik mijn nieuwe Gopro nog geen 3 dagen oud, minimaal 5 weken tot langer kwijt was ,dus het was raadzaam om naar de retailer (mediamarkt) te gaan en deze ter plekke om te ruilen dit was dus het advies van Gopro dit stond ook in de brief. tevens was het raadzaam om naar de serienummers te kijken want anders kreeg ik er weer een mee van dezelfde slechte batch ,dit wilde de dame liever niet,doen want dan moest ze 5 die er lagen openmaken,dus kon niet,
ik zei dus ,ja maar dan geef je de aankomende klanten dus defecte camera,s mee.
tja een echt antwoord daarop kreeg ik niet.

Echt dik 20 minuten een welles nietes spelletje want de camera moest gerepareerd worden en duurde ook minimaal 4 tot 6 weken volgens deze dame dat moest echt, balen dat wordt dus vakantie zonder camera!! ,nee kom op ,hij moet niet gerepareerd worden maar omgeruild ,is een hardware probleem en zelfs Gopro zelf zei je moet hem gewoon omruilen, na een hele tijd op me punten te hebben gestaan en gezegd dat dit een probleem was tussen Gopro en de verkopende instantie (mediamarkt) uiteindelijk toch een nieuwe gekregen, me accessoires moest ik houden ze ruilde alleen de camera op ,oké daar kan ik mee leven, mee naar huis genomen en nee hè ! helaas ook daar het zelfde probleem.de helicopterbug. hulp via twitter is echt hopeloos elle lange discussies uit gelegd dat dit een hardware probleem was en dat ik dan graag me geld terug wilde ,de persoon in kwestie kwam als laatste antwoord ,moet je proberen te updaten!. Dus een hardware probleem oplossen met software update?? , ja juist !! ik loop dus ook hier tegen een enorme muur ,Al met al de vestiging Bergen op zoom heeft maar een paar Gopro 4 black,s liggen , het item terug geven en geld terug storten doen ze ook echt niet,want de verpakking was open? ,En ze kunnen me geen goede Gopro4 meegeven want die hebben ze niet, waren er maar een paar en die wilde ze niet openmaken , kortom aftersales is echt slecht, en ik ben de dupe , ik heb het echt even gehad ,zit met een camera die niet goed is ,mag hem dus niet retourneren ja ter reparatie via mediamarkt terwijl gopro zelf zegt omruilen die hap,want dit is gewoon een fout in die fabriek geweest,dus omruilen geen probleem maar nee dat kan ook niet ,dank u wel mediamarkt ik weet het niet meer.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.