BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mediamarkt

Bijdrage door gebruiker
15-03-2016
3 reacties
Het volgende maken wij mee. Onze tv. ging op 27 januari stuk. Hadden een verzekering afgesloten. Correct alles gedaan. Op 4 maart kregen wij een brief dat ons toestel was afgekeurd en dat wij een waarde brief van 239,40 kregen. Kon deze gebruiken in mediamarkt Rijswijk. NU daar draait alles om. Wij zouden graag een tv merk samsumg willen kopen echter zij hadden het niet meer in hun filiaal staan. Door bellen naar andere mediamarkt kregen wij te horen dat deze wel in voorraad was. Maar rijswijk wilde het niet bestellen. Zelfs naar Rotterdam gereden. Konden ons niet helpen omdat de voucher op Rijswijk stond. Vele telefoon gespreken gevoerd en eigenlijk van kasje naar de muur gestuurd. Kan het toestel wel online bestellen maar dan moet ik zelf het bedrag betalen. De voucher kan ik niet inleveren. En deze waardebon kan ik dus niet gebruiken waarde 239,50. Alles heel erg vreemd.

Vandaag weer contact gehad en wij zouden in de loop van deze week weer worden terug worden gebeld. Maar wij zijn het een beetje zat vanaf 27 januari geen. tv. Hopelijk kunt u ons helpen.
Met vriendelijke groet
Olga [edit. red. persoonlijke gegevens weggehaald]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.