Hallo mensen,
Mijn moeder is weer eens met zo'n verkoopdemonstratiereis meegeweest. Lekker goedkoop een dagje met de bus. Ik heb haar herhaaldelijk gewaarschuwd zich niet iets te laten aansmeren. Maar helaas deze keer heeft ze een massagekussen gekocht. Het gaat om het Infra Supramedtherm Aklomat type MK2 Ro-Me. Ze heeft er € 500,- voor betaald. Slik ja. En zonet heb ik eens gegoogeld op dat kussen, en nu moest ik weer even slikken. Dit type kussen wordt masaal op o.a. ebay (Duitsland, Nederland, Zwitserland en zelfs Denemarkten) te koop aan geboden. Het duurste vond ik er eentje voor € 44,- euro. Het moge duidelijk zijn, dat mijn moeder flink is opgelicht. Bah. Dat ze zo'n goed gelovige oudjes zomaar het geld uit de beurs trekken. Zijn er nog meer mensen die zo'n kussen hebben gekocht tegen zo'n belachelijk hoge prijs ? Naar dat geld kan mijn moeder wel fluiten denk ik.
Marc