BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mag een Webshop liegen over de Levertijd?

Bijdrage door gebruiker
16-05-2010
114 keer bekeken
123 reacties
Goedenavond,

Ik heb op 13-05-2010 bij modern.nl een camera besteld en deze is volgens modern op voorraad, echter zodra ik besteld had bleek de leveringsdatum pas 22-05-2010 te zijn, terwijl modern nog steeds aangeeft op hun site dat het betreffende product op voorraad is.

Dus mag dat? Want wat mij betreft is dit consumenten misleiden, want als er had gestaan leverbaar vanaf, dan had ik tot die dag gewacht met bestellen.

Het heeft geen haast, maar vindt gewoon niet correct dat zij wel al mijn € 145 hebben en ik dan vervolgens 9 dagen moet wachten omdat ze niet eerlijk over de levertijd zijn geweest.

En dan te denken dat deze winkel een prijs vorig jaar gewonnen heeft.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.