Hoe kan t toch dat een consumentenprogamma wat bedoeld is om consumenten te helpen met irritaties en lokkertjes van het bedrijfsleven, het steeds weer voor elkaar krijg mijn irritatiecoëfficient op tien te krijgen? Door vele malen vóór het progamma te laten zien dat ze over een kastje gaan hebben waarmee je alles op tv kan streamen. En zelfs IN het progamma roepen ze drie keer over dat kastje en laten het dan als LAATSTE onderwerp zien. Hoe irritant kun je zijn . Oh nee sorry alles voor de kijkcijfers eh geld .