BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Loewe TV

Bijdrage door gebruiker
07-01-2015
14 reacties
Ik heb gisteren de allernieuwste TV van Loewe Connect gekocht nadat de verkoper ons verzekerde, dat dit toestel geen enkel probleem zou hebben met de provider Ziggo, dat er netflix op gekeken kon worden zonder tussenkastje, dat hij geleverd kon worden in de kleur zilver en dat het beeld het meest scherpe was die er te kopen was namelijk uhdh. Ik moest vooruit betalen en de volgende dag is de TV opgehangen en geinstalleerd. Direct bleek al, dat de kleur van de TV zwart met grijs was. Ook is de TV niet goed aan de muurbeugel gehangen en tijdens het installeren constateerde de monteur al dat er via deze TV geen netflix gekeken kon worden en dat er wel degelijk problemen zouden komen met de provider Ziggo. Ik heb de TV in de winkel gezien in een andere kleur en achteraf blijkt, dat de verkoper een demo afspeelde op de TV om zo te laten zien hoe scherp het beeld was. Nu met de tv zenders is het beeld helemaal niet zo scherp. Ik ben direct met de winkelier gaan bellen en heb gezegd, dat hij mij verkeerde informatie over de TV heeft gegeven, wat hij ook toegeeft. Ik kan de TV op laten halen maar krijg geen geld terug, wel een tegoedbon. Deze winkel heeft ook een webshop, en als ik deze tv via hun webshop had gekocht, dat zou ik wel geld terugkrijgen. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen want ze komen de TV morgen weer ophalen. Ik heb dus een TV gekocht die niet voldoet aan de verwachtingen die de verkoper ons vertelde.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.