BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

lidl service en garantie/geld terug gekegen.

Bijdrage door gebruiker
29-08-2007
1 reactie

hallo,

Ik wilde even mededelen dat ik eindelijk na een aantal brieven te hebben verstuurd en wat telefoontjes over het te laten maken van mijn niet goed werkende Mp3 speler van het merk Silvercrest die ik had gekocht bij de Lidl,nu eindelijk mijn geld van 49.95euro heb terug gekregen.De filiaalmanager had gebeld met de regiomanager en besloten mij het geld terug te geven.Heeft wat maanden geduurt,maar het is gelukt.Ik zit momenteel wel zonder Mp3,maar die kopen we nu wel ergens anders.Ik wil Hutch,Grootvader en Stacey bedanken voor de reactie op mijn vragen.Kassa van de Vara heeft goed geholpen.

Groet,René W.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.