BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Levering Mediamarkt Eindhoven

Bijdrage door gebruiker
09-12-2011
2 reacties
Op 1 december jl. heb ik bij Mediamarkt in Eindhoven een Aeg wasmachine besteld in de winkel. Ik ben door de verkoopmedewerker ingelicht omtrent de financieringsmogelijkheden en ik heb nadrukkelijk aan de verkoper gevraagd wat voor extra kosten erbij komen. De verkoper vertelde mij dat Mediamarkt de mogelijkheid biedt om binnen een jaar het volledige bedrag zonder rente te betalen. Daarnaast was dit ook de enige kosten. Ik vond het heel fijn klinken. Daarna vroeg ik aan de verkoper wanneer ze konden leveren en daarbij gaf de verkoper aan dat het op zaterdag 3 december zou kunnen. Dat vond ik al helemaal mooi. Ik kreeg de bon mee van de verkoper en moest naar de service-balie gaan voor een financieringsaanvraag. Daarbij vertelde service- medewerker dat er nog extra administrakosten bijkwamen van ad 44,50 euro. Hier was ik dus helemaal niet van op de hoogte. Als laatste vertelde ze me dat ze helemaal niet de wasmachine op voorraad hadden en dat de wasmachine nog vanuit de leverancier nog geleverd diende te worden. Al met al besloot ik alsnog de koopovereenkomst te sluiten in de hoop dat de wasmachine geleverd zou worden.

Op woensdag 7 december werd ik 's middags door de medewerker van Mediamarkt gebeld. Mevrouw vertelde mij dat de wasmachine gearriveerd was en dat de wasmachine op donderdag 8 december geleverd zou worden. Ik heb aangegeven dat het voor mij op vrijdag 9 december (vandaag) beter zou uitkomen. Mevrouw vertelde mij dat het geen probleem was en dat ik dit moest doorgeven aan de telefoniste die mij 's avonds zou bellen. 's Avonds werd ik wederom opgebeld en dat heb ik daarbij aangegeven omtrent de levering op 9 december. Dit was inderdaad geen probleem. Ik zou op donderdag 8 december terug gebeld worden ivm met de levertijd op vrijdag 9 december. Op donderdagavond werd ik helemaal niet gebeld door Mediamarkt. Ik heb zelf het initiatief genomen om Mediamarkt te bellen om te vragen wat er aan het hand was. Ik kreeg een mevrouw aan de lijn die mij vertelde dat er helemaal geen levering voor mij was ingepland. Ik heb vervolgens gevraagd of het mogelijk was om mij in te plannen en daarbij heeft ze aangegeven dat het niet mogelijk was, omdat de routes voor 3 uur 's middags worden vastgelegd. Daarbij gaf ze aan dat ze me voor de zaterdag 10 december zou inplannen. Vandaag (vr. 9 dec.) ben ik bij Mediamarkt Eindhoven geweest bij de service-balie om een klacht in te dienen omtrent de behandelingswijze vanuit de Mediamarkt richting mij toe. Daarbij heb ik specifiek gevraagd of zij mij kunnen bevestigen of de levering voor zaterdag 10 december klaar zou staan. Ik kreeg een negatief antwoord, maar de medewerkster ging er alles aan doen zodat de wasmachine alsnog voor zaterdag 10 december geleverd zou worden. Ik kreeg een kopie mee van een nieuwe bon waarbij ze een telefoonnummer had opgeschreven die ik kon bellen na half 7 's avonds om mij de levering te bevestigen. Ik had vervolgens om 7 uur gebeld en ik kreeg een medewerkster van de kassa aan de lijn die mij hierover niet kon informeren. Vervolgens heb ik wederom de service-afdeling gebeld om te vragen of zij mij wel de levering kunnen bevestigen en WEDEROM kreeg ik weer een negatief antwoord. Wederom was ik niet opgenomen voor de levering. Wat kan ik hier tegen doen als koper? Ik kan de koop nietig maken, maar daar was ik mijn was nog niet mee. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Alvast bedankt,

Dino
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.