BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

LENCO DVD

Bijdrage door gebruiker
20-10-2008
5 reacties

Hallo, ik vroeg gisteren om hulp voor de LENCO-dvd, en heb toen ook meteen een mail gestuurd naar Lenco zelf.

Ik kreeg supersnel (meteen vandaag)er het volgende antwoord op:

Bedankt voor uw e-mail aan onze Helpdesk.

Wij kunnen er van uitgaan dat uw apparaat defect is. U kunt het apparaat bij uw dealer ter reparatie aanbieden, deze zal dan de verdere afhandeling op zich nemen.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag. In de onderstaande voetnoot vindt u onze contact gegevens.

Met vriendelijke groet,

Lenco Helpdesk

Hebt u nog vragen?

Dan kunt u reageren op deze e-mail of mailen naar lenco.nl@european-helpdesk.com. Tevens zijn wij telefonisch te bereiken op: 0900 23553626 (45 eurocent p/m). Vergeet hierbij niet uw klantnummer te vermelden.

Ik ben vandaag meteen naar de "expert" gegaan hier in ons dorp en heb om een andere DVD gevraagd omdat wij deze nog maar een paar maanden in ons bezit hadden en ik het wel erg vroeg vondt dat zo'n nieuw apparaat al zo snel kapot was: GEEN ENKEL PROBLEEM! Ik mocht een ander exemplaar uitzoeken! Natuurlijk was het + verschil wel voor mijn eigen rekening. EXPERT: JULLIE VERDIENEN OOK DE WARME DOUCHE! hartelijk dank!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.