Hallo, ik vroeg gisteren om hulp voor de LENCO-dvd, en heb toen ook meteen een mail gestuurd naar Lenco zelf.
Ik kreeg supersnel (meteen vandaag)er het volgende antwoord op:
Bedankt voor uw e-mail aan onze Helpdesk.
Wij kunnen er van uitgaan dat uw apparaat defect is. U kunt het apparaat bij uw dealer ter reparatie aanbieden, deze zal dan de verdere afhandeling op zich nemen.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag. In de onderstaande voetnoot vindt u onze contact gegevens.
Met vriendelijke groet,
Lenco Helpdesk
Hebt u nog vragen?
Dan kunt u reageren op deze e-mail of mailen naar lenco.nl@european-helpdesk.com. Tevens zijn wij telefonisch te bereiken op: 0900 23553626 (45 eurocent p/m). Vergeet hierbij niet uw klantnummer te vermelden.
Ik ben vandaag meteen naar de "expert" gegaan hier in ons dorp en heb om een andere DVD gevraagd omdat wij deze nog maar een paar maanden in ons bezit hadden en ik het wel erg vroeg vondt dat zo'n nieuw apparaat al zo snel kapot was: GEEN ENKEL PROBLEEM! Ik mocht een ander exemplaar uitzoeken! Natuurlijk was het + verschil wel voor mijn eigen rekening. EXPERT: JULLIE VERDIENEN OOK DE WARME DOUCHE! hartelijk dank!