BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Kraken Philips LCD

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
09-05-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

In januari 2005 heb ik een Philips 32PF9986 gekocht. Deze TV geeft meerdere malen per dag een 'knal' (meer als het koud is dan met warm weer). Deze klacht heb ik gemeld, er is toen een monteur langsgeweest, de TV is opengemaakt en er zijn enkele strips vervangen. Dit is rond maart 2005 geweest. Toen het warmer begon te worden verdwenen de probelemen. Maar rond de herfst van 2005 kwamen de knallen weer terug. Toen is voor de tweede keer een monteur langsgeweest. Deze heeft toen de hele TV uit elkaar gehaald en strips vervangen en tussen alle andere onderelen van de kast ook flexibele strips geplakt (deze zaten er origineel niet). Het probleem was hiermee niet opgelost. Er is herhaaldelijk gebeld met de dealer, het reparatiebedrijf en Philips. Steeds werd alles doorgeschoven. De reparateur zei dat er gewacht moest worden op nieuwe strips van Philips. Deze zijn half december besteld. Mijn garantie begon af te lopen en de strips waren er nog steeds niet. Met Philips is toen afgesproken dat de klacht verholpen moest worden en dat ik moest wachten tot de onderdelen leverbaar waren. Mijn garantie is wel met een jaar verlengd voor dit probleem. Dit heb ik gevraagd omdat de problemen zich vooral voordoen met koud weer. Maar ik wacht nu al van half december 2005 op de strips en mijn TV blijft maar knallen geven. Wat kan ik nu het beste doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.