Beste,
Ik heb mijn telefoon HTC One m8(aanschaf november 2014) gekocht bij de KPN winkel op de kalverstraat.
Sinds 3 weken gaat mijn accu extreem snel leeg en duurde het enorm lang voordat hij vol geladen was (zelfs zo extreem dat hij is uitgevallen tijdens het laden s nachts en ik de volgende dag 3 uur te laat wakker werd)
Geen probleem, ik weet dat accus geen eeuwigheid mee gaan en hiervoor de garantie voorwaarden bekeken op de site van HTC en dat bleek 2 jaar te zijn op interne accu's.
Fijn dacht ik, kan iemand anders het gratis repareren inplaats van ikzelf
Toestel retour gebracht naar de winkel, personeel alles nogmaals nagekeken en het klopte. Aangegeven wat er mis was met het toestel en ik zou bericht krijgen.
Eén week later (vandaag) kreeg ik een email met de conclusie: "reparatie opgestuurd wegens defecte accu".. reparatie kosten: 227 euro voor het vervangen van het scherm.
Dus ik direct gebeld met de service dienst van KPN, zegt mevrouw ja dat klopt "we vervangen uw accu alleen als u ook het scherm laat repareren", dus ik geef aan dat niet te willen (omdat het een scheurtje is van 0'5cm rechts boven) en dat ik graag de accu wil laten vervangen dat een garantieonderdeel is..
Na 15 minuten uitleggen heb ik het opgegeven, want ik kreeg alleen te horen dat dit "niet anders kan".
Mijn opties zijn: 35 euro alles stuk terug krijgen, of 227 euro en een scherm (plus! Accu) krijgen.
Echt belachelijk, naar mijn mening opzettelijk opgelicht!